Subway Surfers oyunu tablet için

subway surfers apk - android tablet oyunları - tablet oyun indir

Subway Surfers, son zamanlarda birçok örneğini gördüğümüz kaçma oyunlarından bir tanesi. Bu oyundaki konu, tren istasyonunda trenleri sprey ile boyarken yakalanan bir çocuğu ve onu köpeğiyle birlikte kovalayan görevli. Görevliden kaçarken toplanması gereken altınlar ise oyunun puan kısmını oluşturuyor. Dokunmatik ekranda sağ ve sol yaparak yön değiştirebilen kahramanımız, yukarı ve aşağı komutlarıyla da önüne çıkan engelleri aşabiliyor. Grafik ve ses olarak başarılı da bulunan oyun, hiç dinmeyen heyecanı ile özellikle de bu türü seven oyun severleri bekliyor.

ipad için oyun indir - ipad oyunları - hd ipad oyunları - ipad 2 oyunandroid oyun apk indir - android oyun indir - tablet için subway surfers - koşu oyunları
















                                      

 

 oyunun tanıtım videosu


android tabletler için indir

i pad için indir
Share this post :

+ yorum + 3 yorum

16 Mayıs 2016 07:30

Ben bu oyunu tabletime indirmeyi cok istiyorum ama indiremiyorum bu oyunu cok seviyorum tabletimde olmasını cok istiyorum hem kardeşlerim de cok severek oynuyorlar

16 Mayıs 2016 07:34

Bu oyunu sevmeyen mi var?¿?¿?¿

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. TABLET İÇİN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger